Thursday, August 28, 2014

סטודיו לצילום

צילומי הריון הם חוויה מרגשת. אני מתמחה בצילומי הריון ומנסה לשלב בתוך החבילות את הצילום הכי מרגש, מקצועי, אוטנטי שאפשר. יש לי אינסוף בדים צבעוניים, רקעים משגעים ואביזרים מגניבים שיהפכו את צילומי ההריון שלך למשהו מיוחד רק בשבילך. צילומי ההריון הם יותר מסשן צילומים.סטודיו לצילום
אני מבינה שזו תקופה מרגשת ובאת לחוות רגע מאוד אינטימי עם בעלך ואעשה כמיטב יכולתי כדי לשמר את ההרגשה הנעימה והחביבה. כי אני יודעת, ש
בניתי את הסטודיו כך שהחוויה והצילומים שתקבלי יהיו לא פחות ממושלמים (!). אני מזימנה אותך לראות את ההמלצות של הלקוחות, להתרשם מוממחירי המבצע שקיימים כרגע.
בחירה בסטודיו ליאורית היא ערובה לשביעות רצון. אעשה כל שביכולתי עד אשר תהיי מרוצה - וזו הבטחה.

לצילומי הריון מומלץ להגיע בין השבוע ה-30 לשבוע ה-35. אני אוהב כשהבטן עגולה ויפה ועוד לא ירדה למטה. לסטודיו ליאורית, אין צורך להביא שום לבוש מיוחד כי יש לי הכל בסטודיו אבל אם את רוצה לשדרג עוד קצת, אני ממליצה בחום להצטייד בכמה שמלות יפות כדי שהתמונות שלך לא יהיו דומות לאף אחת אחרת.
סטודיו ליאורית הינו סטודיו רחב ידיים של 80 מ"ר עם חניה םרטית, תא הלבשה, פינת קפה ועודיות, שירותים צמודים, פינת המתנה - הכל כדי שתרגישי הכי בנוח והתמונות יצאו הכי מהממות.
בגלל ציוד מקצועי והמרחב הגדול, יש לי את היכולת להביא למקסימום את התמונות שלך ולהוציא את היופי שלך החוצה.

No comments:

Post a Comment