Thursday, August 28, 2014

צלמת הריון

 מתקיימים עד חודש מהלידה. בד"כ התמונות מתבצעות כאשר תינוקך ערום אם כי יש אפשרות להצטלם גם עם אביזרי תינוקות שיש לי להציע בסטודיו או כאלה שהבאת מהבית.

בנוסף לחבילות הקלאסיות שלמעלה, אני מתמחה גם בצילומי אופנה, צילום תדמית, בוק שחקנים, בוק דוגמנים, בוק בת-מצווה, בוק נערות וצילומים זוגיים.צלמת הריון
אני מזמינה אתכם להתרשם מהאתר שלי.תשוטטו ברחבי התפריטים ותתרשמו. תוכלו למצוא בו ריכוז של כל העבודות שלי בחבילות הנבחרות של צילומי ילדים, צילומי משפחה, צילומי תינוקות וצילומי הריון וגם באחרות. תוכלו ללמוד עלי ועל הסטודיו ולמצוא מה הלקוחות שלי כתבו עלי.


בנוסף, אני מזמינה אתכם להיכנס לספריית המאמרים ולקרוא כתבות על צילום, צילומי הריון, צילומי ילדים וצילומי משפחה.
הכתבות כתובות בצורה קלילה ותמציתית ומרכזות טיפים פשוטים ויעילים לצילום ביתי.

אני ממוקמת באיזור התעשיה החדש של נתניה (ליד איקאה) בסטודיו לצילום מרווח ומאובזר. סטודיו לצילום הינו רחב מימדים ואידאלי לצילומי הריון, צילומי משפחות גדולות ומספק מקום רב להשתוללות בצילומי ילדים. בסטודיו שלי תוכלו לבחור את החבילה שמתאימה בדיוק עבורכם ולהנות מיום צילומים חוויתי וממזכרת שתישאר אתכם לעד.
בכל חבילה שתבחרו תקבלו צילום מקצועי, שרותי ואיכותי. מעבר לאלבום הדיגיטלי, תוכלו להזמין עריכה, פיתוח או הגדלה של תמונות הריון, תמונות תינוקות, תמונות ילדים או משפחה ע"פ בקשתכם.
 מחכה לכם בסטודיו.... ליאורית צלמת הריון

No comments:

Post a Comment