Thursday, August 28, 2014

צילום בת מצווה


יש בדרך כלל ארבעה סוגים של עדשות צילום שכל צלם חתונה צריך להיות בתיק שלו או שלה חלטורה: 

רחב הזווית זום 
רחב ל-טלה זום 
-מיוצב תמונת טלה זום 
עדשות ראש / דיוקן 
רחב הזווית זום צילום בת מצווה בוק בת מצווה בסטודיו ליאורית הנה חוויה מרגשת ומדהים שלא מתפשר על איכות ושירותיות.
עדשות זום ​​רחבה זווית הן אחת עדשות צילום החשובות ביותר, כי כל צלם חתונה צריך להיות, בדרך כלל 17ל35mm באורך עם צמצם קבוע של f / 2.8. הם מספקים עומק גדול של שדה, מה שהופך את זה פשוט יש חזית ורקע בפוקוס. הם ציוד צילום חתונה הכרחי המאפשר גמישות באזורים מוגבלים כמו סעודת חדר קטן או רחבת ריקודים צפופה. בעוד עדשות צילום קצרות יותר מאפשרות לך ללכוד יותר פרטים, עדשות זום ​​רחבה זווית מאפשרות לך ללכוד יותר תגובות ואווירה לספר סיפור עשיר יותר. 

לפרט יותר, עדשות צילום זום רחבה זווית מאפשרות לך לירות פרספקטיבה רחבה יותר של רגעים שקורים סביב הנושא המרכזי, ומכאן מתן תמונה גדולה של האירוע כולו. לדוגמא, יש לי תמונות רחבה זווית היכולת לספר "סיפורים בתוך סיפור", שמאפשר לך לחשוף יותר של הסיפור שמאחורי הזריקה. זה חיוני לצילום חתונה  טוב.כאירועים סביב חתונות הם כל כך זמן עדשות רגישות, טובות צילום תאפשר לך ללכוד פעולות או רגשות רבים בזמן המהיר ביותר אפשרי. 

כאשר נעשה שימוש במקום, כגון הכנסייה או אולם נשפים, עדשות צילום זום רחבה זווית גם להגדיל את הפאר ומרחב של האזור, שמתמצת את התחושה יצירתיים לצילום חתונה 

עם זאת, אתה צריך להיות סלקטיבית של הסצנות או פעולות שימוש בעדשות צילום רחבה זווית, כאזהרה לירי רחב היא שזה יוצר איזה עיוות גוף, במיוחד כאשר נושא מצולם מקרוב. באופן כללי, אנשים נוטים להסתכל יותר כבדים וקצר יותר בקצוות, ואילו זרועות יכולות להסתכל ענק.הדבר האחרון שאתה רוצה הוא שהכלה מקללת אותך על ביצועה להיראות כמו שהיא יש לשים על 10 ק"ג! כדי לעקוף בעיה זו, אתה צריך כמה שיותר רחוק אפשר להימנע לשים את החתן והכלה בקצוות של עיוות הזווית רחבה. בנוסף, עדשות צילום רחבה זווית אולי גם להכניס אלמנטים מסיחים או לא רצויים לתוך המסגרת, שאחרת יהרסו את רגע מושלם תמונה. 

רחב ל-טלה זום 

עדשות ל-טלה רחבים הן עדשות צילום החשובות ביותר שצלם חתונה לא יכול להסתדר בלי. הם צריכים להיות באופן אידיאלי עדשות שמכסות איפשהו סביב טווח אורך מוקד 20-70mm עם צמצם של f / 2.8. טווח אידיאלי זה מאפשר לך לקבל רחב מספיק כדי לקחת תצלום קבוצתי וקרוב מספיק כדי ללכוד את רגשות פנים ביריות הכנה שלך או דיוקן שלושה רבעים של בני זוג ללא תופעות בלתי רצויות של עיוות פרספקטיבה רחבה זווית. הם גם להכפיל את עדשות טובות כמו לדיוקנים. בהתחשב רק עדשה, אתה יוכל רוב ללכוד היריות דרושות לחתונה בהגינות גם. 

 -מיוצב תמונת טלה זום 

עדשות זום ​​טלפוטו-התייצב תמונה גם פריטים חיוניים ברשימת ציוד צילום החתונה שלך.אורך מוקדי 70-200mm הוא טווח חשוב לתמונות טכס חתונה. זה מאפשר לך לתת הנושאים שלך יותר מרחב במצבים שבם אתה לא רוצה לקבל בדרך. כפי שאתה יהיה לעתים קרובות מצלם במעבר מהחלק האחורי של הכנסייה, עדשות זום ​​טלפוטו-התייצב תמונה תהיה שימושיות מאוד. 200mm הוא מספיק זמן כדי להיות מסוגל לקחת 3/4 תמונות אורך של החתן והכלה להחלפת הנדרים שלהם בעת ששהתה במרחק סביר מהפעולה ו70mm הוא רחב מספיק כדי לקחת בהשושבינות או שושבינים כקבוצה מבלי לעבור צילום עדשות lenses.Prime 

עדשות פריים הן בעצם עדשות צילום עם אורכי מוקד קבועים, בניגוד לזום עדשות, שיש להם אורכי מוקד משתנים אומר 24-70mm או 17-55mm. בדרך כלל יש עדשות פריים איכות אופטית טוב יותר מאשר עדשות צילום זום, ובדרך כלל מגיעות עם פתחים מקסימאלי רחבים יותר כגון f / 2.8 או f / 1.8. 

עדשות ממשלה טובות הן חייב להיות עדשות צילום לכל צלם חתונה, כפי שהם מעולים ללקיחת דיוקנאות טובים. למרות שאתה יהיה מצויד כראוי לצילומי חתונה עם שלוש עדשות זום בערכת העדשה שלך כפי שפורט לעיל, כדאי כולל 02:58 עדשות פריים מהירות בתיק שלך גם כן. עדשות צילום אלה הן קומפקטיות, קלים, וזולים למדי וכנראה יהיה צורך בכ -10 20% מלירות חתונה. 

עדשות צילום ראש מהר יותר הן אידיאליים במצבים שבם f / 2.8 צמצם לא מספיק כדי לקבל את מהירות תריס עוצר תנועה או עומק שדה רדוד הרצוי, בין אם מסיבות אמנותיות או טכניות. לדוגמא, תמונה שדורשת 1 / 20th של מהירות תריס שנייה בf / 2.8 רק דורשים 1/60 שני בf / 1.8, יוצרים הבחנה בין תמונה חדה ואחד מטושטש. צלמים מקצועיים רבים בעצם כוללים עדשות פריים בשקיות ההופעה שלהם כגיבוי חסכוני לעדשות הזום שלהם. לא הרבה אנשים יכולים להרשות לעצמם לרכוש עדשת f / 2.8 טלה 70-200mm נוספת כגיבוי ואתה גם רוצה למנוע מצב מטורף שבו עדשת הצילום שלך נכשלה בך בזמן רגע מכריע. 

No comments:

Post a Comment