Thursday, August 28, 2014

צילום בת מצווה


הנה כמה טיפים לצילום דיוקן מקורה שאינו דורש שתהיה לך גישה לתאורת אולפן יקרה, אבל עדיין יהיה מסוגל לייצר דיוקנאות מקורה מקצועיים. 
מה אומר לך אם יש דרכים שאתה יכול לנהל צילום דיוקן מקורה בנוחות של הבית שלך? למרות שעם מקור אור אחד בלבד, אתה עדיין יכול לצלם שנראה מדהים. כל מה שאתה צריך זה מנורת זווית שלווה. 
בוק בת מצווה

8 טיפים לצילום פורטרט מקורה 

טיפים לצילום # 1 - רקע 

כדי להתחיל, למקם את הנושא שלך לאותו מקום מול אור קליטת קטיפה שחורה.הקטיפה יוצרת רקע שחור לצילומים שלך.כלתמוך בקטיפה, אתה יכול להשתמש בכל דבר כדי להחזיק אותו.כוננית למשל, היא מספיק טובה. 

טיפים לצילום מס '2 - טיפים תאורה 

לאחר שהמודל שלך הוא מוצב בנוחות, להתאים את המנורה, כך שהוא נמצא בעמדה רק מעט מעל לראשו / שלה. כמו כן, יש לי המנורה ממוקמת לכיוון הצד הימני של המודל שלך. הגדרת אור זו תיצור תוצאת צילום דיוקן קלאסית ומדהימה. 

יש הרבה אפקטים של תאורה אחרות שאתה יכול לנסות. אז להתפרע עם יצירתיות ולא להגביל את עצמך. 

טיפים לצילום # 3 - מהירות תריס מהירה 

הגדר את מהירות התריס שלך להיות מהיר יחסית. אני בדרך כלל להגדיר את המצלמה שלי ל1/160 שניות בf / 2.8, ISO500. כמו כן, רצוי כי אתה משתמש בחצובה כדי להשלים את הצילום שלך. 

טיפים לצילום # 4 - השתמש בחצובה 

חצובה תהיה להיפטר של מצלמה לרעוד, ומכאן נמנעת מתצלומי דיוקן מקורה הרוסים.תמונות הדיוקן המקורה מיוצרות תהיה חדות בעת השימוש בחצובה. 

טיפים לצילום # 5 - אורך ארוך יותר מיקוד 

אני בדרך כלל להשתמש בf 80-200mm / 2.8 העדשה ולהגדיר אותו 145mm. סיבה לכך הוא אורכי מוקד ארוכים יותר יביאו לתצלום דיוקן מקורה הרבה יותר מדהים. 

טיפים לצילום # 6 - לקחת זריקות מעטים 

עוד דבר שאתה יכול לעשות הוא לקחת רק כמה יריות כדי לבדוק את החשיפה והגדרה כללית. אם אתה מרוצה עם ההגדרות לצילומים, אתה יכול להתחיל פגישת הצילום בתוך הבית שלך. זה יהיה נהדר אם אתה יכול לדון עם המודל שלך מראש על התנוחות השונות וביטויים שהוא / היא יכולה לעשות. 

טיפים לצילום # 7 - ניסוי תנאי תאורה שונים 

זוויות תאורה שונות עלולים לגרום לאפקט צילום דיוקן מקורה שונה. כל מה שיש לך כאן הוא לנסות עמדות תאורה השונות ולראות איזה מהם עובד טוב בשבילך. זוויות תאורה מסוג זה כוללים בצד ימין, מעל, בצד השמאל, למטה ומאחור הנושא שלך. 

טיפים לצילום מס '8 - השימוש רפלקטור 

בכל פעם שהאור הוא קשה מדי, זה יוצר צל לא רצוי שהורס ניסיונות צילום דיוקן המקורה שלך. מה אתה יכול לעשות כאן הוא להשתמש ברפלקטור בצד השני של מקור האור.רפלקטור קופץ אור על הנושא שלך, ובכך ליצור תאורת אור הרבה יותר רכה. 
צילום בת מצווה בסטודיו ליאורית הנה חוויה מרגשת ומדהים שלא מתפשר על איכות ושירותיות.

No comments:

Post a Comment